Вісім нових реєстрів зроблять простіше облік податків і зборів для бізнесу
Мінфін прийняв наказ № 5, яким затвердив особливості обліку податковими інстанціями податків, зборів та інших платежів шляхом використання автоматизованої системи. Документ запрацює вже з 5-го квітня.
Так, такі нововведення націлені на забезпечення суб’єктів оподаткування інформацією про стан розрахунків з бюджетами, а також фондами соціального і пенсійного страхування в повному обсязі. Передбачається, що це буде сприяти прийняттю оптимальних і ефективних управлінських рішень. Адже помилки співробітників податкової — досить поширене явище.
Щоб їх уникнути, впроваджують автоматизовану систему, яка допоможе здійснювати ряд операцій. Центральне місце при цьому будуть займати 8 нових реєстрів, які передбачають звірку:
- відомостей про сплачені, повернуті і відшкодовані кошти;
- сум фінансових зобов’язань, самостійно визначених платниками, і облікових показників;
- сум переплат з ПДВ;
- розміру податкових зобов’язань, не пов’язаних з порушеннями законодавства і облікових показників;
- обсягів коштів, встановлених в ході контрольно-перевірочної роботи, адміністративного або судового оскарження та облікових показників;
- інформації з журналу розстрочок і облікових показників;
- відомостей з журналу списання та облікових показників;
- даних контролю за виконанням судових рішень.
Бізнесмени згодні, що такі зміни спростять їм життя. Однак це відчують лише ті, чия робота вже повністю переведена в цифровий формат.
Джерело: Інтернет-ресурс