«ПриватБанк», «Monobank», «Ощадбанк»: чому вашу карту можуть заблокувати

Contact Us

«ПриватБанк», «Monobank», «Ощадбанк»: чому вашу карту можуть заблокувати

Блокування рахунків українців на підставі фінмоніторнгу останнім часом почастішало. Розповідаємо, чому рахунки підпадають під перевірку та блокуються.

Важливо знати, що блокування грошового рахунку з метою зупинки грошового потоку – цілком законний захід. Прийнятий закон про фінмоніторинг змусив банки задіяти ризикоорієнтований підхід до роботи. Або банки самі вираховують неплатників податків та припиняють з ними роботу, або за справу береться держава і вже банки отримують штрафи за таку співпрацю.

Головними ознаками підозрілих клієнтів, з якими банки можуть розірвати відносини, включають:

  1. Нетипові суми. Наприклад: клієнт завжди отримував на карту лише заробітну платню, а тут на його рахунок почали надходити великі грошові суми. Банк не може не зацікавитися такими змінами. Якщо клієнт не пояснить надходження, його рахунок заблокують.
  2. Багато прив’язаних карт. Служба безпеки банку звертає увагу на клієнтів у яких купа карт з простроченим або не встановленим строком дії.
  3. Відсутність реакції на перевірку. У деяких випадках представники банку телефонують клієнту. Якщо він на фінансовий телефон не відповідає, його рахунок буде заблоковано до з’ясування причин.
  4. Нездоровий інтерес. Клієнт, який активно цікавиться фінмоніторингом та хоче знати всі тонкощі процедури – цікава особа для служби безпеки. Привертають увагу й ті клієнти, які консультуються лише у певних працівників банку і не хочуть йти до інших.

Перерахований список – лише декілька ознак, але вони допомагають пролити світло на питання моніторингу та можливі причини блокування рахунків.

Поділитися цим повідомленням?

smm